sixpack in 6 weken?

(In dit Artikel hebben we het specifiek op het trainen niet voeding dat stond in het vorige bericht)Hoe krijg je nou die sixpack voor in de zomer. Elke jongen wil het natuurlijk een sixpack. Flaneren op het strand niet schamen wanneer je je shirt uit moet doen en niet meer onzeker voelen. Een sixpack krijgen is makkelijker gezegd dan gedaan. Er zit keihard werk in en dat wordt in het algemeen zwaar onderschat door iedereen. Je krijgt vaak te horen dat het mogelijk is om in 6 weken een sixpack te krijgen. En het is ook een feit. Het kan alleen als je als man al een vetpercentage van 15% hebt. Hier zijn een paar tips om die sixpack werkelijkheid te maken. Plan het liefst 2-3 een krachtsessie per week in waarbij je focust op op het behoud van spiermassa. Als je afvalt (vet verliest) daalt je vetpercentage. Door regelmatig je spieren te belasten bescherm je het lichaam tegen spierafbraak. Probeer ook wanneer je buik traint met gewichten te trainen dit zorgt ervoor dat je sneller spiermassa maakt op je buik dus hierdoor ga je ook veel sneller de blokjes zien. Zelf train ik 5x in de week en pak ik buik er nu 3x per week bij. Dit zijn altijd zeer intensieve trainingen met zware gewichten. Probeer minimaal 3x in de week je buik te trainingen dit kan ook thuis! Beste oefeningen voor thuis voor de buik zijn:

  • Crunches
  • Plank
  • Situps
  • Legraises

Probeer deze oefeningen te doen minimaal 4 sets met 8 tot 12 reps In de sportschool probeer decline situps te doen met gewichten, ook de buikapparaten in de sportschool zelf zijn aanraders

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *