iemand die zijn bicep aan spant

hoe krijg je de grootste biceps

Iedereen wil natuurlijk grote spierballen. Maar hoe train je die biceps nou het beste. Er zijn een paar oefening het beste voor je biceps. echter Als je deze oefeningen aan je trainingsschema toevoegt zul je merken dat je sneller progressie gaat maken.

  1. Dumbbell curl

De dumbbell curl is een zeer bekende oefening en ook heel gemakkelijk uit te voeren. Je kan hem staand zittend doen maakt echt niks uit. Let alleen op dat je je armen tegen je lichaam aan houdt en dat je je bovenarm niet gaat bewegen.

  •  Concentration curl

De concentration curl is net als de dumbbell curl een zeer bekende basis oefening. Het verschil ten opzichte van de dumbbell curl is dat je bij deze oefening op een bankje of krukje gaat zitten, maar met 1 arm naar voren leunt en dan met je andere arm de dumbbell curl uitvoert. Let bij deze oefening er wel op dat je rug in een rechte normale houding is dit kan blessures voorkomen.

  • Hammercurl

Deze oefening lijkt ook op de dumbbell curl. Alleen het verschilt zit hem in dat je de dumbbell verticaal houdt ‘’zoals een hamer’’. Let hier ook op dat je je bovenarmen stil houdt.

  • Scott curl

Deze oefening is vernoemd naar larry scott aangezien hij deze oefening ook bedacht heeft.  Bij deze oefening liggen je armen op een bankje hierdoor kunnen ze niet gaan zwaaien en kan je beter de focus leggen op je biceps. Dit zorgt er dus voor dat echt alle kracht alleen uit je biceps komt. Dit is de beste oefening om je rug te trainen. Let bij deze oefening erop dat je je armen 90 graden buigt en niet verder. Doe deze oefening ook sloom en subtiel.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *