Beste droogtrain dieet

Als je aan het droog trainen is voedsel ontzettend belangrijk. Je kan niet elke dag trainen en daarna lekker door naar de Mac Donalds als je graag die sixpack wil. Je moet onder je calorieën behoefte blijven. Hoe doe je dat nou eigenlijk onder je calorieën behoefte blijven?  Een gemiddelde jongen man moet per dag ongeveer 2000 calorieën binnen krijgen en rond de 140 gram proteïnes. Wat is nou het goede dieet hiervoor vraag je je af? Het belangrijkste is om in ieder geval niet hele vette dingen te eten en veel water drinken. Alleen maar water drinken niks anders dat is de beste tip die ik in ieder geval nu al kan geven. Je moet ook proberen brood te laten staan en gaan ontbijten met skyr en een beetje havermout. Bak tussen de middag een eitje en s’avonds eet wat je ouders maken of probeer anders kip met rijst. Heb je een keer echt heel erg veel honger neem dan nog maar een bakje skyr. Ik eet nu vaak op een dag een hele bak skyr ook, omdat het proteïne rijk is. Je mag een keer per week een vette hap eten. Dit zorgt voor een schrik effect.  Probeer ook alcohol te laten staan dit echt de ergste dik maker. Ja dit dieet is alles behalve leuk en zwaar. Er zijn momenten dat je natuurlijk inkakkers hebt, maar dat maakt niks uit. Pak dan maar een stukje fruit of bak een extra ei voor wat extra energie. Ook als je s´avonds gaat trainen is pre-workout ook een aanrader. Dit zorgt voor wat extra energie wat je wel kan gebruiken aangezien je weinig eet. Kijk ook voor andere tips of jou eigen dieet op: www.drogespieren.nl 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *